Angielski w Minecraft
Innowacyjna forma nauki
w przyjaznym dla dziecka środowisku.
- Mówią o nas:
Zobacz, jak to działa
Angielski z Minecraft dla dzieci 7-12 lat
Dla kogo: Dzieci 7-12 lat
Czas trwania: 90 minut
Kto prowadzi: Lektorzy Edoo ze specjalizacją w nauczaniu dzieci. Pasjonaci edukacji
Kiedy: Zajęcia raz w tygodniu, do wyboru grupy mające zajęcia od poniedziałku do piątku. Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się jaki jest aktualny grafik grup.
Czy można wypróbować: Tak, i to za darmo 🙂 Wystarczy, że klikniesz przycisk „Wypróbuj za darmo„.
Co dzieci robią na lekcjach
Poznawanie
Dzieci na każdej lekcji uczą się nowych słówek i gramatyki za pomocą specjalnie przygotowanych gier dydaktycznych
Ćwiczenie
W specjalnie przygotowanym świecie Minecrafta uczniowie odtwarzają sytuacje życiowe, konwersują, uczą się używać nowo poznanych zagadnień w praktyce
Projektowanie
W świecie Minecrafta dzieci planują projekty oraz opisy, a następnie wspólnie tworzą budowle rozmawiając po angielsku
Utrwalanie
Dzieci używają stworzonych przez siebie materiałów do tworzenia prezentacji, plakatów, projektów graficznych i historii
Dołącz do naszej społeczności i pozwól dziecku odkryć niezwykły potencjał nauki języka angielskiego w Minecraft!
Co sądzą o zajęciach nasi uczniowie?
Nauka angielskiego z Minecraft
– dlaczego to działa?
Wysoka motywacja dziecka
Dzieci są silnie zaangażowane w zajęcia, ponieważ ucząc się, jednocześnie mogą grać w ekscytujące gry, bawić się i przebywać z rówieśnikami.
Nauka kontekstualna
Dzieci poznają słowa i konstrukcje gramatyczne w praktycznym kontekście, komunikując się, budując struktury w świecie Minecraft i współpracując.
Rozwijanie kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów
Podczas zajęć uczestnicy otrzymują misje i zadania, które wymagają logicznego myślenia, analizowania sytuacji i podejmowania decyzji.
Współpraca przy realizacji projektów
Oprócz nauki angielskiego, dzieci uczą się słuchać innych, wspólnie podejmować decyzje i szukać rozwiązań, które będą satysfakcjonujące dla całej grupy.
Ceny
– ile kosztuje kurs?
Rodzaj zajęć | Cena miesięcznie | Ilość zajęć | |
---|---|---|---|
Grupowe | 289 zł | 36 x 90 minut | |
Indywidualne | 356 zł | 36 x 60 minut |
Programy nauczania
Zajęcia grupowe prowadzone są na 3 poziomach zaawansowania. Zajęcia indywidualne pozwalają dopasować program nauczania do poziomu ucznia.
Unit 1
Słownictwo: Części ciała, wygląd zewnętrzny, ubiór, rodzina
Gramatyka: Czasownik to be
Speaking: Opisywanie osobowości, wyglądu, opisywanie najlepszego przyjaciela
Czytanie: Wygląd zewnętrzny
Projekt (opcjonalnie): Stwórz prezentację opisującą Twojego najlepszego przyjaciela
Unit 2
Słownictwo: Sklepy, produkty, miejsca w mieście
Gramatyka: Present simple – budowanie zdań
Speaking: Robienie zakupów, rozmowa z kasjerką, opisywanie produktów i sklepów
Czytanie: dialog – w sklepie
Projekt (opcjonalnie): Wybudowanie sklepu i opisanie tabliczek z produktami do sprzedaży
Unit 3
Słownictwo: Natura, zwierzęta
Gramatyka: Have got, can
Speaking: Opisywanie zwierząt, opisywanie części ciała, liczenie, opisywanie kolorów
Czytanie: Najciekawsze zwierzęta na świecie
Projekt (opcjonalnie): Prezentacja o zwierzętach z użyciem stworzonych materiałów
Unit 4
Słownictwo: Technologia
Gramatyka: Czasowniki modalne – can, should, must
Speaking: Opowiadanie o urządzeniach, opisywanie dobrych praktyk przy komputerze
Czytanie: Cora’s new computer
Projekt (opcjonalnie): Stworzenie sklepu z elektroniką i opisanie urządzeń
Unit 5
Słownictwo: Miejsca w mieście, dom, pokoje
Gramatyka: There is/are, przyimki
Speaking: Opisywanie pomieszczeń, budynków, kierunków
Czytanie: In the city & on the street
Projekt (opcjonalnie): Budowa domu i stworzenie prezentacji z opisem pomieszczeń
Unit 6
Słownictwo: Szkoła, przedmioty szkolne, aktywności szkolne
Gramatyka: present simple, przyimki
Speaking: Opisywanie nawyków, zadawanie pytań na lekcji
Czytanie: First day at school
Projekt (opcjonalnie): Wybudowanie szkoły, opisanie klas i przedmiotów
Unit 7
Słownictwo: Zdrowie, choroby
Gramatyka: have got, to be
Speaking: Opisywanie symptomów, dialog – w przychodni
Czytanie: At the doctor’s
Projekt (opcjonalnie): wybudowanie szpitala oraz apteki, opisanie dolegliwości
Unit 8
Słownictwo: Jedzenie, gotowanie, meble kuchenne
Gramatyka: dawanie instrukcji, to be
Speaking: Opis przepisu, wyrażanie preferencji, opisywanie smaków
Czytanie: Recipe for pancakes
Projekt (opcjonalnie): Stworzenie własnego przepisu inspirowanego jedzeniem z gry
Unit 9
Słownictwo: Podróżowanie, turystyka, kultura, środki transportu
Gramatyka: powtórzenie i utrwalenie zagadnień
Speaking: Opisywanie planów na wakacje, opisywanie środków transportu
Czytanie: Packing for holidays
Projekt (opcjonalnie): Budowa resortu wakacyjnego z tabliczkami opisującymi miejsca
Unit 1
Słownictwo: Części ciała, wygląd zewnętrzny, ubiór, rodzina
Gramatyka: Czasownik to be, present simple
Speaking: Opisywanie osobowości, wyglądu, opisywanie najlepszego przyjaciela, opisywanie ubioru
Czytanie: Wygląd zewnętrzny
Projekt (opcjonalnie): Stwórz prezentację opisującą Twojego najlepszego przyjaciela
Unit 2
Słownictwo: Sklepy, produkty, miejsca w mieście, przyimki kierunku
Gramatyka: Present simple, present continuous
Speaking: Robienie zakupów, rozmowa z kasjerką, opisywanie produktów i sklepów
Czytanie: dialog – w sklepie
Projekt (opcjonalnie): Wybudowanie sklepu i opisanie tabliczek z produktami do sprzedaży
Unit 3
Słownictwo: Natura, zwierzęta, części ciała zwierząt, dbanie o środowisko
Gramatyka: Have got, can, will
Speaking: Opisywanie zwierząt, opisywanie części ciała, liczenie, opisywanie kolorów, przewidywanie czynności
Czytanie: Najciekawsze zwierzęta na świecie
Projekt (opcjonalnie): Prezentacja o zwierzętach z użyciem stworzonych materiałów
Unit 4
Słownictwo: Technologia, wyrażenia związane z przyszłością
Gramatyka: Czasowniki modalne – can, should, must, future simple, be going to
Speaking: Opowiadanie o urządzeniach, opisywanie dobrych praktyk przy komputerze
Czytanie: The history of computers
Projekt (opcjonalnie): Stworzenie sklepu z elektroniką i opisanie urządzeń
Unit 5
Słownictwo: Miejsca w mieście, dom, pokoje, rodzaje nieruchomości
Gramatyka: There is/are, przyimki, present simple and continuous
Speaking: Opisywanie pomieszczeń, budynków, kierunków, opisywanie czynności związanych z poruszaniem się po mieście
Czytanie: Oldest buildings in the world
Projekt (opcjonalnie): Budowa domu i stworzenie prezentacji z opisem pomieszczeń
Unit 6
Słownictwo: Szkoła, przedmioty szkolne, aktywności szkolne, rzeczy potrzebne do szkoły, aktywności pozaszkolne
Gramatyka: przyimki, tryby warunkowe 0 i 1
Speaking: Opisywanie nawyków, zadawanie pytań na lekcji, dialog – na lekcji
Czytanie: How to learn effectively
Projekt (opcjonalnie): Wybudowanie szkoły, opisanie klas i przedmiotów, stworzenie programu lekcji w klasie w Minecraft
Unit 7
Słownictwo: Zdrowie, choroby, symptomy, szpital i pomieszczenia, dolegliwości
Gramatyka: past simple, have got, to be, czasowniki modalne
Speaking: Opisywanie symptomów, dialog – w przychodni
Czytanie: At the doctor’s office – int
Projekt (opcjonalnie): wybudowanie szpitala oraz apteki, opisanie dolegliwości
Unit 8
Słownictwo: Jedzenie, gotowanie, meble kuchenne, rola
Gramatyka: dawanie instrukcji, to be, tryby warunkowe
Speaking: Opis przepisu, wyrażanie preferencji, opisywanie smaków, opis produktów, dialog – w restauracji
Czytanie: Food from around the world
Projekt (opcjonalnie): Stworzenie własnego przepisu inspirowanego jedzeniem z gry
Unit 9
Słownictwo: Podróżowanie, turystyka, kultura, środki transportu
Gramatyka: powtórzenie i utrwalenie zagadnień
Speaking: Opisywanie planów na wakacje, opisywanie środków transportu
Czytanie: Packing for holidays
Projekt (opcjonalnie): Budowa resortu wakacyjnego z tabliczkami opisującymi miejsca
Unit 1
Słownictwo: Części ciała, wygląd zewnętrzny, ubiór, rodzina, cechy charakteru, czas wolny, nawyki i rutyna
Gramatyka: Czasownik to be, present simple, stopniowanie przymiotników
Speaking: Opisywanie osobowości, wyglądu, opisywanie najlepszego przyjaciela, opisywanie nawyków, opisywanie rodziny
Czytanie: My best friend
Projekt (opcjonalnie): Stwórz prezentację opisującą Twojego najlepszego przyjaciela, stworzenie skina
Unit 2
Słownictwo: Sklepy, produkty, miejsca w mieście, przyimki kierunku, sprawy codzienne
Gramatyka: Present simple, present continuous, czasowniki modalne, przyimki
Speaking: Robienie zakupów, rozmowa z kasjerką, opisywanie produktów i sklepów, praca jako kasjer
Czytanie: dialog – w sklepie, w butiku, w restauracji
Projekt (opcjonalnie): Wybudowanie sklepu i opisanie tabliczek z produktami do sprzedaży
Unit 3
Słownictwo: Natura, zwierzęta, części ciała zwierząt, dbanie o środowisko
Gramatyka: Have got, can, czasowniki modalne, future simple
Speaking: Opisywanie zwierząt, opisywanie części ciała, opisywanie ciekawostek
Czytanie: Najciekawsze fakty o zwierzętach
Projekt (opcjonalnie): Prezentacja o zwierzętach z użyciem stworzonych materiałów
Unit 4
Słownictwo: Technologia, wyrażenia związane z przyszłością, narzędzia i urządzenia
Gramatyka: Czasowniki modalne – can, should, must, be going to, present continuous, future simple
Speaking: Opowiadanie o urządzeniach, opisywanie dobrych praktyk przy komputerze, przewidywanie zmian w przysżłości
Czytanie: pros and cons of artificial intelligence
Projekt (opcjonalnie): Stworzenie sklepu z elektroniką i opisanie urządzeń
Unit 5
Słownictwo: Miejsca w mieście, dom, pokoje, materiały budownicze, rodzaje nieruchomości
Gramatyka: There is/are, przyimki, present simple and continuous
Speaking: Opisywanie pomieszczeń, budynków, kierunków
Czytanie: In the city & on the street
Projekt (opcjonalnie): Budowa domu i stworzenie prezentacji z opisem pomieszczeń
Unit 6
Słownictwo: Szkoła, przedmioty szkolne, aktywności szkolne
Gramatyka: past simple, tryby warunkowe 0 – 2
Speaking: Opisywanie nawyków, zadawanie pytań na lekcji, prowadzenie lekcji o wybranym temacie
Czytanie: healthy habits during the school year
Projekt (opcjonalnie): Wybudowanie szkoły, opisanie klas i przedmiotów
Unit 7
Słownictwo: Zdrowie, choroby, symptomy, szpital, dolegliwości
Gramatyka: have got, to be, present perfect, past simple and continuous, czasowniki modalne
Speaking: Opisywanie symptomów, dialog – w przychodni, w szpitalu, opisywanie doświadczeń z przeszłości
Czytanie: At the doctor’s, in a hospital
Projekt (opcjonalnie): wybudowanie szpitala oraz apteki, opisanie dolegliwości
Unit 8
Słownictwo: Jedzenie, gotowanie, meble kuchenne, narzędzia do gotowania, rola, urządzenia kuchenne
Gramatyka: dawanie instrukcji, phrasal verbs, czasowniki modalne, tryby warunkowe, present perfect
Speaking: Opis przepisu, wyrażanie preferencji, opisywanie smaków, przeprowadzenie „cooking tutorial”
Czytanie: Tips how to learn cooking
Projekt (opcjonalnie): Stworzenie własnego przepisu inspirowanego jedzeniem z gry
Unit 9
Słownictwo: Podróżowanie, turystyka, kultura, środki transportu
Gramatyka: powtórzenie i utrwalenie zagadnień
Speaking: Opisywanie planów na wakacje, opisywanie środków transportu, opisywanie wymarzonych wakacji
Czytanie: Packing for holidays, most interesting holiday destinations
Projekt (opcjonalnie): Budowa resortu wakacyjnego z tabliczkami opisującymi miejsca