Faq

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Zapisy:

Na zajęcia z języka angielskiego zapraszamy od 5. roku życia, z pozostałych języków od 7. roku życia.
Nie, lekcja próbna do niczego Cię nie zobowiązuje. Po zakończeniu lekcji skontaktujemy się z Tobą w terminie, który uzgodnisz z lektorem i wtedy podejmiesz decyzję o zapisie na kurs.
Lekcja próbna ma na celu poznanie Twoich oczekiwań względem kursu, co pozwoli na przygotowanie indywidualnego planu nauki.
Nasze standardy w tym zakresie są wysokie. Lektorzy Edoo ukończyli studia językowe z tytułem magistra, posiadają minimum kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu, a przekazywanie wiedzy traktują z pasją. Więcej o naszych lektorach możesz dowiedzieć się w sekcji Lektorzy

Płatności:

Tak. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić szczegóły tel.: +48 12 312 5326, biuro@edoo.pl
Tak.
Zapłaty należy dokonać przed rozpoczęciem zajęć.
Tak. O szczegóły zapytaj wcześniej nasze Biuro Obsługi Klienta.

Lekcje:

Tak.
Rekomendujemy rozpocząć przygotowanie rok wcześniej, ale staramy się pomóc na każdym etapie.
Jest to zależne od rodzaju kursu i wieku kursanta. Zwykle nie używamy kamery podczas zajęć dla dorosłych.
Plan miesięczny trwa cztery tygodnie, bez dłuższego okresu zobowiązania, natomiast plan regularny zakłada naukę na okres 12 miesięcy.
Tak, na każdym poziomie zaawansowania.
Możesz wybrać plan elastyczny i dopasować terminy do siebie.
Z zajęć z native speakerem można skorzystać od 7. roku życia.
Lekcje dla dorosłych trwają od 45 do 90 minut, dla dzieci i młodzieży 25*,40*, 45, 60 minut. *lekcje 25 i 40 min dotyczą kursu z języka angielskiego.
Tak.
Tyle, ile potrzeba! Lekcje w Edoo są dostosowane do Twoich możliwości. Lektor nie będzie porównywać Cię z innymi uczniami. Indywidualne lekcje pozwalają na komfort pracy we własnym tempie. Szybkość nauki zależeć więc będzie od intensywności kursu i od tego, jak będziesz pracować poza zajęciami.
Tak. Po uzgodnieniu szczegółów z Biurem Obsługi Klienta możesz zawiesić kurs na maksymalnie 60 dni. Jeżeli masz szczególną sytuację, daj znać. Staramy się podchodzić do każdego przypadku indywidualnie.
Zajęcia prowadzone są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 23:00. Dodatkowo mamy do dyspozycji pewną pulę godzin w soboty i w niedziele.
Tak. Jeśli dotychczasowe terminy Ci nie odpowiadają, wystarczy, że skontaktujesz się z BOK.
Tak. Po to właśnie jesteśmy! Zapytaj proszę Biuro Obsługi Klienta o szczegóły.

Techniczne:

Aby sprawdzić jakość dźwięku, zadzwoń na „echo123” używając programu Skype lub wybierz z listy kontaktów Skype „Rozmowę testową Skype”. Ta bezpłatna usługa umożliwi Ci nagranie krótkiej wiadomości, którą następnie będziesz mógł odsłuchać.
Nie, ale zdecydowanie zalecamy użycie słuchawek z mikrofonem. Osiągnięta dzięki temu lepsza jakość dźwięku przełoży się na większy komfort pracy podczas zajęć.
Tak.
Jakość dźwięku na zajęciach jest bardzo ważna, ponieważ wpływa na komfort pracy Twój i Twojego lektora. Skorzystaj z przewodnika Jak zapewnić dobrą jakość dźwięku.