Faq

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Aby sprawdzić jakość dźwięku zadzwoń na „echo123” używając programu Skype (lub wybierz z listy kontaktów Skype „Rozmowę testową Skype”. Ta bezpłatna usługa umożliwi Ci nagranie krótkiej wiadomości, którą następnie będziesz mógł odsłuchać.
Nie ale zdecydowanie zalecamy użycie słuchawek z mikrofonem. Osiągnięta dzięki temu lepsza jakość dźwięku przełoży się na większy komfort pracy podczas zajęć.
Aby uczestniczyć w zajęciach niezbędne jest posiadanie łącza szerokopasmowego oraz słuchawki i komputer spełniający wymagania sprzętowe zapewniające swobodną pracę:  Wymagania dla Windows  |  Wymagania dla Mac  |  Wymagania dla Linux.
Tak.
Jakość dźwięku na zajęciach jest bardzo ważna ponieważ wpływa na komfort pracy Twój i Twojego lektora. Skorzystaj z przewodnika Jak zapewnić dobrą jakość dźwięku.
Tak, niektórzy z naszych lektorów mają doświadczenie w prowadzeniu takich zajęć.
Tak.
Tak. Jeżeli chcesz otrzymać nasz certyfikat znajomości języka, to po ukończeniu danego poziomu przejdziesz test na podstawie którego zostanie wystawiony certyfikat (musisz jednak. osiągnąć minimalny wynik testu kwalifikujący do otrzymania certyfikatu).
Bez obaw. Nasze standardy w tym zakresie są wysokie. Nasi lektorzy ukończyli studia językowe z tytułem magistra, posiadają minimum kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu, a przekazywanie wiedzy traktują z pasją. Więcej o naszych lektorach możesz dowiedzieć się w sekcji Lektorzy
Tyle… ile potrzeba ? Lekcje w Edoo są dostosowane do Twoich możliwości. Twój lektor nie będzie porównywać Cię z innymi uczniami. Indywidualne lekcje pozwalają na komfort pracy we własnym tempie. Szybkość nauki zależeć więc będzie od intensywności kursu i od tego jak będziesz pracować poza zajęciami.
Tak.
Prosimy o zapłatę przed rozpoczęciem zajęć.
  1. płatność kartą kredytową
  2. przelew na rachunek bankowy
  3. PayPal
Tak. Zapytaj wcześniej nasze Biuro Obsługi Klienta o szczegóły.
Tak. Po uzgodnieniu szczegółów z Biurem Obsługi Klienta możesz zawiesić kurs na maksymalnie 60 dni. Jeżeli masz szczególną sytuację daj znać. Staramy się podchodzić do każdego przypadku ze zrozumieniem.
Tak.
Poniedziałek – piątek od 7.00 do 23.00. Dodatkowo mamy do dyspozycji pewną pulę godzin w sobotę i w niedzielę.
Tak! Wiemy, że naszym uczniom czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, dlatego umożliwiamy jedno odwołanie i jedno przełożenie zajęć w miesiącu jeśli powiadomisz nas o tym co najmniej 5 godzin przed zajęciami. O szczegółach możesz przeczytać w regulaminie.
Tak. Po to właśnie jesteśmy ? Zapytaj proszę Biuro Obsługi Klienta o szczegóły.
Do Twojej dyspozycji pozostają nasze sympatyczne dziewczyny z Biura Obsługi Klienta. Godziny pracy, kontakt telefoniczny, kontakt Skype oraz mailowy znajdziesz w dziale kontakt.